25 cze 2012

Ogrody jak z marzeń

Ostatni weekend spędziłam w Białowieży i okolicach. Zachwyciły mnie fantastycznie utrzymane ogrody i ogródki. Przypominają mi wyczekane, wymarzone wakacje na wsi w odległym dzieciństwie.
Na niektórych ulicach, na płotach wisza tabliczki z opisami roślin ozdobnych, któr eprzy nich posadzono- co za fajny, prosty pomysł. Wydawane też są małe informatory i biuletyny ogrodowe, a najpiękniejsze ogrody są nagradzane w konkursie.
Zobaczcie sami:

Prosty zestaw niezawodnych roślin: hortensje, parzydła, ostróżki, wiesiołki, goździki, malwy, krzewy jaśminu i perfekcyjny trawnik.


Całość otoczona niskim, drewnianym płotem, zaprasza aby zajrzeć i podziwiać.
Do tego tylko trochę cierpliwości, codziennej krzątaniny i efekt zachwyca wszystkich przechodniów!
Prawda, że są to ogrody jak wymarzone?



8 komentarzy:

  1. Takie ogrody i mnie kojarzą się z dzieciństwem, bardzo zadbana ta okolica, tak powinno być wszędzie.
    Piękne, klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drewniane domki i zadbane ogródki - ślicznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. serce mi się wyrywa do takich ogrodów:) nie dość, ze piękne, to jeszcze przyjazne, swojskie... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda! Śliczne są, a pomysł z opisami świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, mi brakuje jeszcze dalii i byłabym w ogródku Babci /na Mazowszu/. To dobrze, że się chce, żeby było ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nowym obserwatorem na Twoim blogu i pewnie juz tutaj zostane poniewaz kocham ogrody i piszesz o tym co jest bliskie memu sercu.
    Te wiejskie ogrody sa urocze, pelne kolorow i ciepla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki, te stare chałupki łapią za serce ! Parę lat temu szłam w pieszej pielgrzymce na Jasną Górę, po drodze mijałam takie domki, z drewnianymi płotami, z malwami, słonecznikami i ... ich starymi już właścicielami, którzy ze łzami w oczach nas pozdrawiali i machali spracowanymi dłońmi. Tak mnie ujęli, że jeden dzień wędrówki i modlitwy poświęciłam właśnie wszystkim opuszczonym, starszym i schorowanym ludziom ... Przypomniałaś mi te chwile - dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach,to obrazy z dziecięcych lat kiedy na wakacje do babci na wieś pędziło się z utęsknieniem.Dobrze że jest coraz więcej osób które kochają te klimaty i je pielęgnują.

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na ukryte reklamy w komentarzach!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...